Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


donderdag 5 september 2013

Ver weg (en iets minder ver.....)

Gisteren jongste DD (op de foto rechts) naar Schiphol gebracht. Ging 2 jaar geleden de oudste backpacken door Australië en New Zealand, jongste gaat 10 weken vrijwilligerswerk doen in Bali. Samen met vriendin en studiegenootje Laura (links) gaat ze voor haar minor "International Health Studies" voor vrijwilligersbureau "Pure" lessen geven in hygiëne en gezondheid. Vanmiddag kwam het bericht dat de vlucht prima was gegaan en ze in hun hotel waren aangekomen. Helaas was haar koffer zoek... :(( Gelukkig verblijft ze nog 3 dagen in Kutar voor ze doorreist naar het dorpje waar ze les gaat geven. Hopelijk komt in die tijd haar koffer ook op Bali aan en heeft ze haar les-spullen straks bij de hand. En dan de minder verre reis, die ga ik ondernemen. Lekker met oudste een weekje naar Wales. Eerst in Hay-on-Wye snuffelen tussen en naar oude boeken en dan nog naar Cardiff. Half september ben ik weer terug. Doei!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een ondernemende kinderen heb je. Kun je trots op zijn en jij heel veel plezier straks. Groetjes Wilma

Marjan zei

Avontuurlijke dochters heb je, Erica! Goed hoor, wat je jongste gaat doen. Heel veel plezier in Wales!

carina zei

Stoere jeugd! Doen ze goed..... Heb je al wat anders opgepakt? Of eerst streng wat ouds opgepakt