Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zondag 20 januari 2013

Niks quilterigs.....

Niks quilterigs gedaan dit weekend. Wel geborduurd maar helaas heb ik alles weer uit moeten halen, de kruisjes stonden de verkeerde kant op *zucht* Jammer maar vooruit, de volgende keer let ik beter op! Wat dan wel gedaan? Ik ben aan het brood bakken geslagen. Ze zien er toch goed gelukt uit hè, deze ciabatta's? Ze smaken overigens heerlijk!

8 opmerkingen:

AnitaS zei

Die zien er lekker uit. Jammer van het uithalen, maar dat gebeurt bij ons allemaal wel een keer.

Anoniem zei

O, wat ziet dat er lekker uit. Jammer dat de kruisjes de verkeerde kant op stonden.

Inge zei

Komt me heel erg bekend voor, kruisjes die de verkeerde kant op gaan, hihi....
Jammie, lekkere broodjes, tenminste zo zien ze er wel uit.

Ada zei

Jammer van de kruisjes, uithalen is nookrt het leukste werk helaas.
Maar de broden zien er echt super uit !

Guusje, zei

Wat een heerlijk broodven achteruit borduren nooit leuk.

Anoniem zei

Jammie...., ja met dit weer denk ik alleen maar aan lekker eten. Zo warm en gezellig. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Ik dacht zondag al, wat ruik ik? zien er zeker zalig uit! Zonde dat je de kruissteekjes weer moest uithalen, ben je nu al weer verder?

Anoniem zei

Oh, lekker: zelf brood bakken. Zal ik ook weer eens doen. Jammer dat je steekjes net de verkeerde kant opstonden. Het is wel een erg leuk patroon, veel plezier ermee.