Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


dinsdag 6 maart 2012

Vertrokken.....

Daar gaat ze dan, onze wereldreizigster. Vanmorgen hebben we onze oudste dochter naar Schiphol gebracht. Ze gaat 2 tot 3 maanden backpacken in Australië en New Zealand. Eerst naar Hongkong, na 1 dag verblijf daar door naar Sidney, van daaruit via Cairns door het binnenland naar Uluru, Adelaide, Melbourne. Dan nog naar Auckand en over het Noordereiland zwerven. Lekker avontuurlijk in haar eentje van Hostel naar Hostel. Hartstikke leuk voor haar maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik blij zal zijn als ik haar straks weer op Nederlandse bodem zie! Gelukkig heeft ze beloofd haar site bij te houden, zie ik toch af en toe al een foto.

9 opmerkingen:

inge zei

kan me voorstellen dat je haar met gemengde gevoelens laat gaan! veel met lapjes bezig zijn! dat brengt afleiding! die paar maanden zijn zo weer om!

AnitaS zei

Moeilijk he. Je bent blij voor haar. Maar zelf best een heel bezorgde moeder. Ik wens je dochter een hele fijn, onbezorgde reis.

Inge zei

Wow, wat stoer!!
Als moeder zou ik ook erg blij zijn, als ze weer terug is. Het wel spannend hoor.

katrien zei

Ik zou het er ook moeilijk mee hebben,maar welke moeder zou dat niet hé.
Maar die maandjes gaan wel voorbijvliegen als je leuk met lapjes bezig bent.

Plakhuis zei

Voor haar super gaaf! Maar ik zou als moeder het er ook meoilijk mee hebben.

Marjan zei

Spannend! Hoop dat ze een mooie en goede reis heeft, en dat jij genoeg afleiding zult hebben waardoor die maanden zo om zijn!

Gert zei

Wat een spannend avontuur gaat zij aan zeg, en knap om dit helemaal alleen te gaan doen. Het zal een enorme ervaring voor haar zijn, en gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg middelen om contact met elkaar te houden.

Johanna Zweden zei

O wat enig, nu ze zal veel verhalen voor je mee terug nemen,
Spannend hoor, wens haar maar veel plezier toe van me!
Groetjes Joke

Anoniem zei

oooh Erica wat voel ik met je mee zeg. Ook wij hebben zo'n alleenreizende wereldreiziger en ik ben ook altijd onrustig als hij weer op reis is. Gelukkig hebben we afleiding in onze lapjes.
Succes ermee en groetjes Connie