Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


woensdag 16 november 2011

Moda BOM deel 9.....

Vanmorgen naar de Quiltsteek geweest voor de maandelijkse Moda-BOM. We zijn al weer bij blok 9, hierna nog 3 te gaan. Niet goed opgelet dus wat blokjes verkeerd gesneden *zucht* maar ondanks dat toch vlot klaar. Ik blijf ze heerlijk vinden, die Marti Michell mallen!

10 opmerkingen:

katrien zei

Leuk blok.

Erna Peekel zei

Hoezo? Niet goed opgelet. Welk blokje is er verkeerd. Mij valt niets op hoor. Het is een leuk blok. Op naar de volgende. Groetjes, Erna

Erica zei

@ Erna: nee, ik had er eerst 4 verkeerd gesneden, die moest ik dus overdoen. De 8 "wiebertjes" uit 2 verschillende stoffen moeten 4 x rechts en 4 x links gesneden worden en ik had 8 dezelfde, en dat werkt niet in deze ster.

AnitaS zei

Maar na al die moeite ziet het blok er toch maar heel mooi uit.

inge zei

mij zou hetzelfde kunnen overkomen, ik heb altijd moeite met links en rechtse delen. mooi blok!

Guusje, zei

Mooi blok en dat verkeerd snijden dat zou ik ook zo gedaan kunnen hebben.

Plakhuis zei

Maar....het is een prachtig blok ondanks wat verspilling van prachtige stof. hihihi. Ik had hem al even gemist deze BOM. Nog steeds een beauty.

Mascha zei

Mooi blok. En het verkeerd snijden van de stof gewoon gauw vergeten.
Groetjes Mascha

Inge zei

Gaaf blok en zóóóó netjes gemaakt!

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend blok, en wat een mooie kleuren combinatie
Groetjes Joke