Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


woensdag 27 maart 2013

Quiltweekend.....


Al weer enige tijd geleden maar hier nog een verslagJE van het quiltweekend. Met zo'n 55 dames van donderdag- tot en met zondagmiddag doorgebracht in Putten, in de Peppelhoeve. Zoals alle voorgaande jaren was ook dit weekend weer een succes. Geweldige accommodatie en heel het weekend geen huishoudelijke taken, wat wil een mens nog meer LOL. Nou, quilten natuurlijk. Dat heb ik dan ook gedaan, naast het snoepen en kletsen....

Ik heb gewerkt aan mijn "haantjes", 9 handgeborduurde (kettingsteek) haantjes aan elkaar gezet met 'n soort van crazy log cabin. Nog even bedenken of, en zo ja wat voor rand ik er omheen ga zetten. 
Het 2e blok van de Mysterie van Bobbin gemaakt en een aantal blokken voor de zwart-witte quilt voor jongste DD. Toch een redelijke productie dacht ik zo. Daarnaast nog gequilt aan m'n Knights Quarters. Het weekend was voor mij een groot succes, ook al omdat ik nu eens NIET ben aangekomen maar zelfs een pond heb verloren! Ik heb alle chocolade verleidingen goed weerstaan!
 

3 opmerkingen:

AnitaS zei

Je hebt lekker doorgewerkt. Wat zijn die haantjes leuk.

Johanna Zweden zei

een dagje weer met een goud randje
Fijne paasdagen groetjes Joke

Rian zei

Oh, wat een leuke top, met die haantjes. Wat een mooie kleur en wat een leuk patroon. Mag ik vragen uit welk boek dit komt? Ik vind het wel origineel met het gebruik van de kettingsteek ipv de stiksteek.
Ben benieuwd hoe je hem afmaakt.