Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


dinsdag 14 augustus 2012

Alle blokken af.....

HOERA!!!!!! Alle blokken van de Civil War Diary Quilt heb ik af, blok "Hatefull Old Thieves" was mijn 121-ste en laatste blok van de hele quilt. Nu natuurlijk nog de sashings er aan zetten, dat is dan wel weer een niet-zo-leuk klusje :-( Nog 2 weekjes fulltime werken en dan heb ik weer wat meer tijd voor mezelf èn de CWD. Ik ben al ijverig bezig met het snijden van de tussenstukjes, een karweitje dat ik sinds het snijdebacle (klik hier) ver van me af heb geschoven. Met frisse moed nu verder: rij 1 en rij 11 zitten inmiddels al aan elkaar, het gaat niet zo snel met de hand...... Volgende maand hoop ik jullie toch wel een "affe" top te kunnen laten zien, kom je dan weer even kijken?

11 opmerkingen:

Ieke78 zei

Gefeliciteerd! Wat een fijn gevoel he als al die blokken af zijn. Het aanzetten van de sashings was bij mij een klusje wat voor mijn gevoel in no-time gebeurd was (zeker na alle tijd die je in de blokken gestoken hebt) Succes ermee!

groetjes,
Ieke

Ada zei

Wat een heerlijk gevoel als alle blokken klaar zijn en de sasings gaan nu vast wel goed en als je eenmaal begint ook wel weer snel hoor
Veel succes !

Elly's freubel hoekje zei

Wauwh Erica weer een mijlpaal behaald
De sashings vallen straks wrsch. ook wel weer mee na de valse start
Want als het eind in zicht is lijkt de sprint niet zo ver
Succes met de laatste loodjes
En zeker...ik kom terug piepen hoor nieuwschierig als ik ben! hihi
Grtjs, Elly

katrien zei

Proficiat met je affe blokken,succes met de sashings.

Petra zei

Gefeliciteerd, wat een mijlpaal. Succes met je sashings. Groetjes,
Petra

Inge zei

Goed gedaan, Erica en dat ondanks alle drukte! De top afmaken in slechts één maand tijd, pfieuw.... petje af als dat lukt. Trage Jetje hier gaat niet zo snel, al is het einde wel bijna in zicht. Nog 2 rijen te gaan......

Marjan zei

Geweldig dat je ze allemaal af hebt, Erica! Gefeliciteerd! En nu veel succes met de sashings!

Guusje, zei

Wat een prachtig blok en natuurlijk gefeliciteerd, geweldig dat je ze allemaal afhebt een hele prestatie hoor.

inge zei

gefeliciteerd! een leuk laatste blok! die sashings is inderdaad saai, ik ben blij dat ik ze telkens tussendoor gedaan heb!

Anoniem zei

Super zeg, dat je het laatste blok nu klaar hebt! Veel succes met de sashings, gaat vast goedkomen.

Shirley zei

Proficiat! Sterkte ;-) met de sashings.