Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zondag 5 augustus 2012

Druk, druk, druk......

Ja, ik weet het, ik ben al te lang niet hier geweest om een stukkie te publiceren. Reden: DRUK! Geen goede reden, ik weet het, maar het is wel zo. (Bijna) al mijn collega's genieten nu van hun vakantie en daardoor ben ik daar extra dagen, het lijkt wel of ik daar niet meer weg kom. Verder gaat mijn moeder (93) naar een aanleunwoning en dat betekent dat er gepoetst en ingepakt moet worden. Gelukkig niet door mij alleen....eigenlijk doet Grote Zus het meeste werk.....en dan nog de oer-Hollandse temperaturen: véél te warm voor mij! Al met al komt er weinig handwerk uit mijn vingers. Nog even doorzetten, eind deze maand is het grootste leed geleden en werk ik weer gewoon 3 dagen per week in plaats van 5, heerlijk! En hopelijk voor mij is het dan ook minder warm ;-)

3 opmerkingen:

Marjan zei

Heel herkenbaar, dat extra werken in vakantietijd... en ik voel met je mee bij de toch best hoge temperaturen... Komt allemaal weer in orde! Sterkte ook met de zorgen voor je moeder!

AnitaS zei

Ik hoop at het nu een stuk rustiger voor je wat en je weer aan jezelf toe komt.

inge zei

veel courage