Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zondag 26 februari 2012

TNT :( en meer.....

Las ik net op de site van Gera dat mijn hartje helemaal niet is aangekomen.....hoe kan dat nou TNT? Was nog wel dubbel verpakt (plastic zakje + envelop) met op beide het adres. Grrrr....dan dit weekend maar een nieuwe poging. Wat heb ik verder de afgelopen week gedaan? Niet veel quilterigs. Wel één CWD-blok maar dat laat ik pas 14 maart zien. Verder afgelopen woensdag met oudste dochter in Amelisweerd (foto boven) gaan wandelen en heerlijk geluncht bij "de Veldkeuken". Een aarader! Ook nog een lekker biologisch speltbrood gekocht om mee naar huis te nemen. Jammer dat Utrecht te ver is om er iedere week een brood te gaan halen. Vanmiddag gaan we met vrienden wandelen bij Alblasserdam en dan wacht morgen het werk weer. Hopelijk 's avonds wat tijd om een draadje weg te pikken.

6 opmerkingen:

inge zei

oeioeioei TNT. ben er ook niet echt vriendjes mee na het pasenruil pakketje van vorig jaar

AnitaS zei

O wat vervelend van je hartje. Lekker wandelweer is het.

Johanna Zweden zei

O wat jammer,
Geniet van het weer
en wat is je CWD blok mooi geworden

Guusje, zei

Dat is zeker jammer maar ik heb het ook meegemaakt dat iets wat ik opgestuurd heb niet is aangekomen. Snap er ook niets van.

Gert zei

He, wat jammer van de post zeg. Helaas hoor je het de laatste tijd wel vaker... En dank voor de tip over De Veldkeuken. Amelisweerd ken ik natuurlijk, want vlakbij voor ons, maar de Veldkeuken ga ik eens een keer opzoeken.

Erica zei

@ Gert: moet je zeker doen! In mei gaat de nabijgelegen biologische groententuin ook nog open.