Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


vrijdag 13 januari 2012

Moda BOM deel 12.....

Na een lange afwezigheid (druk op 't werk, ziek, schilders en weer druk op 't werk, *zucht*) weer eens een schrijfseltje. Eergisteren Moda-workshop bij Corry. Dit was het laatste blok dat we gemaakt hebben van de Moda-quilt met Marti Michell mallen. Veel stukjes en ook vonden we eigenlijk geen van allen de combinatie zoals hij aangegeven werd de mooiste. Na het snijden zijn we dus gaan schuiven met kleurtjes en ik ga het blok maken zoals op de foto hierboven is uitgelegd. Helaas dit blok niet in 2 uur klaar zoals tot nu toe gebruikelijk, jammer maar ik ben nu wel blij met de kleuren. Aan ieder blok komt nog een rand en daarna kan ik de top af gaan maken. Ook kwamen we er achter dat Corry altijd al heel creatief geweest is en veel heeft geschilderd. Als bewijs liet ze dit schilderijtje zien, leuk hè!
ps. op de achtergrond zie een deel van onze Moda-blokken!

3 opmerkingen:

pauline zei

Wat gebruik je mooie kleuren voor je quilt.
Nu nog de laatste blok aan elkaar naaien. Ik ben benieuwd naar de hele quilt.
Groeten.

AnitaS zei

Het blok ziet er in ieder geval nu mooi uit. Veel stukjes dus dat duurt iets langer. Succes.

Guusje, zei

Wat een geweldig mooi schilderij knap hoor als je dit kunt. Het blok wordt mooi, je gebruikt mooie stoffen.