Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


woensdag 7 december 2011

Stillekes.....

Ja, 't is wat stil hier en dat komt gewoon door de tijd van het jaar!. Hier in huis wordt nogal ijverig Sinterklaas gevierd en daarvoor sjouwen wij al weken met oude krant, papier maché (hoe schrijf je dat eigenlijk?), plak en verf door het huis. Sint is toch al weg zul je zeggen. Nou, speciaal voor ons komt vrijdag aanstaande nog een Piet terug om onze pakjes te bezorgen LOL. Dat heb je met reizende kinderen......Het blijft hier dus nog een paar dagen stil tot ik weer uit-gedicht ben. Tot later!

10 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Geniet even van jezelf en de rust, opeens word je we weer aangestoken door een virus, en ga je weer fris en fruitig aan de slag
Fijne dag groetjes Joke

Mascha zei

Dan wens je jou alvast heel veel plezier.
Groetjes Mascha

Marjan zei

Veel dichtinspiratie gewenst en veel plezier vrijdag!

Shirley zei

Veel knutsel- en dichtplezier, met jullie uitgestelde pakjesavond.

AnitaS zei

Heel veel plezier vrijdaf. En beter laat dan nooit.

Miny zei

Nog net geen ruzie met de kerstman ;))
Veel plezier vrijdag!

Groeten Miny

Inge zei

Leuke foto van jezelf, lijkt best wel! Veel plezier vrijdag, die Piet is helemaal nog niet naar Spanje hoor, ik zag er net ook nog eentje lopen hier in de straat, echt waar!

Plakhuis zei

Ik vind het sltijd een gezelliger tijd maar ook razend druk. Ben eigenlijk wel weer blij als het dan 4 januari is en sint,kerst, balansen er weer op zit.

Gert zei

Heel herkenbaar: ook bij ons in huis nog volop Sint activiteit. Ik moet de cadeautjes nog inpakken en de gedichten uitprinten, dan ben ik klaar. Wij vieren het a.s. zondag, dus ook voor ons komt hij nog even terug.

Erna Peekel zei

Kei veel plezier met de coole Sint party.

Groetjes,
Erna