Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


zondag 9 oktober 2011

Ieniemienie-bee.....

Gisteren hadden we Eindhovense (clutter-)bee. We waren dit keer maar met z'n vieren (de rest was verhinderd.....) maar we hebben het reuze gezellig gehad. Hierboven zie je (van links naar rechts) Ellie, Annemarie en Mia hard aan het werk tussen de koffie met gebak en de lunchhapjes door ;-) Helaas hebben de dames geen van allen een weblog.....
Ik had mijn Kerstquiltje meegenomen om te "showen" en Ellie had de top van haar stack-n-whack af en wilde ons advies over de rand.
Na lang dubben, de nodige brandstof in de vorm van worstenbroodjes en bonbons en vele stofjes eromheen spelden waren we er uit: 2 randen, 1 lichtroze en een frambooskleurige. Ellie kan gaan shoppen, wat een straf hè! Volgende maand weer!

12 opmerkingen:

inge zei

leuke bee!

annemieke zei

Was wel gezellig zo te zien, mooi de paarse kleur. Gr Annemieke.

Plakhuis zei

De gezelligheid straalt eraf! En nog hard werken ook zo te zien. Mooi die stack a wack.

Shirley zei

Ja gezellig zeg, het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. Mooie quilts!

Yvonne aka sommeke zei

(ff kijken of het lukt)

Met weinig of veel deelnemers, een bee is altijd gezellig!
Mooie stack-n-wack!

Yvonne aka sommeke zei

Jaaaaa! Bedankt hé!

Johanna Zweden zei

Gezellig zo een Bee, krijg je leuke inspiratie van
Wat een leuk quiltje
Groetjes Joke

AnitaS zei

Met een paar vriendinnen bij elkaar zijn is altijd gezellig. Mooie stack-n-wack

Inge zei

Hé Erica, dat ziet er ondanks dat het ieniemienie was, super gezellig uit. En tja, het is mijn eigen schuld dat ik die gezelligheid heb moeten missen. Ik wilde niet ieniemienie-beëen, maar zou ik gekomen zijn, dan was het toch niet meer zo heel erg ieniemienie geweest........ Pffff, berouw komt na de zonde LOL
De top van Ellie is schitterend!

Groetjes,
Inge

Erna Peekel zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Het ziet er super gezellig uit. Groetjes, Erna

Guusje, zei

Dat is zeker een straf dat shoppen voor mooie stof. Leuke bee hebben jullie gehad, het kerstquiltje is een snoepie geworden.

Gert zei

Weliswaar een kleine groep, maar wel erg gezellig zo te horen. En dan ook nog allerlei lekkers erbij: precies wat een bee altijd zo leuk maakt.