Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


donderdag 22 september 2011

Moda BOM deel 8.....

Gisteren naar de Quiltsteek geweest, dit keer om deel 8 van de Moda BOM te maken met de Marti Michell mallen. Weer een fluitje van een cent! Sowieso een makkelijk blok, dit keer al binnen het uur gesneden en ik elkaar gezet. Volgende maand deel 9, ben benieuwd!

8 opmerkingen:

inge zei

misschien wel een makkelijk blok, maar wel een heel leuk! mede door de stofjes!

Erna Peekel zei

Kei gaaf blokkie. Groetjes, Erna

Inge zei

Precies wat mijn zussie zegt, een keigaaf blok! Lekker toch dat het zo'n gemakkelijk exemplaar is. Bij de weg: mooie stoffen!

Groetjes,
Inge

AnitaS zei

Wat een leuke stofjes heb je gebruikt.

katrien zei

Leuk blok.

Anoniem zei

Een makkelijk blok misschien, maar wel heel mooi!

Groetjes,

Ellen
http://elliesquiltplace.blogspot.com

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend blok Erica'
Groetjes Joke en bedankt voor je stem

Anoniem zei

Blok 8 alweer. Ik kon maar niet reageren met mijn blogger account. Groetjes Heleen