Welkom

Hallo, welkom op mijn weblog!
Ik schrijf hier voornamelijk over patchwork en quilten maar zo nu en dan zul je ook over andere dingen lezen die mij bezig houden. Laat je een keer een berichtje achter? Dat zou ik leuk vinden!

Hey, welcome to my blog!
I write primarily on patchwork and quilting, but every now and then you'll also be able to read about some other hobbies of mine. It would be very much appreciated if you could leave a message!
If you want to read this blog in English (or any other language), you can translate everything through "Google Translate" (in the right column).


vrijdag 26 augustus 2011

BOM Moda

Woensdag was ik naar de Quiltsteek geweest om blok 7 van de Moda BOM te maken. Doordat ik zo nodig naar 't ezeltje moest kijken (zie vorige blog) had ik niet zoveel tijd meer om blok 7 in elkaar te zetten. Gisteren af gemaakt en hier is het resultaat. De foto is een beetje flets, waarschijnlijk door het zonlicht - ja, dat hadden we hier toen nog.....- de kleuren zijn in werkelijkheid héél wat mooier

6 opmerkingen:

Erna Peekel zei

Leuk!!!! Hoeveel blokken telt deze Bom? De stofjes zijn in ieder geval kei leuk. Groetjes, Erna

Inge zei

Hartstikke mooi blok, beetje transparant. Daar houd ik van.
Toch best geinig dat Blogspot hè. Ik begin er ook, een beetje, in te komen.

Fijn weekend,
Inge

Anoniem zei

I really like the fabrics and how they seem to blend like a watercolor.

Annelies zei

Slim, om ook bij blogger een blog te hebben.
Mooi blok !

Lida zei

Prachtig blok en mooie stoffen, jammer dat de kleuren wat wegvallen, maar wordt vast een schitterende quilt! Fijne dag
Lida

susan zei

ziet er heel mooi uit succes ermee.

groeten Susan